Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych usług

  • Leasing to forma finansowania, w której Leasingodawca daje w użytkowanie Leasingobiorcy przedmiot leasingu w zamian za miesięczne raty.

  • Finansowanie można otrzymać już w pierwszym dniu prowadzenia działalności.

  • Podstawowym dokumentem wymaganym do podpisania umowy jest dowód osobisty. W indywidualnych przypadkach może być również wymagane potwierdzenie kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia w branży.

  • Nasza oferta dostępna jest dla każdej firmy o dowolnej formie prawnej już od pierwszego dnia działalności.

  • Standardowo pierwsza rata przypada w miesiącu następującym po miesiącu wydania przedmiotu lub jego rejestracji (w przypadku pojazdów).

  • Leasingiem finansujemy: wszelkiego rodzaju środki transportu, maszyny i pojazdy budowlane, maszyny i urządzenia, sprzęt medyczny.

    1. Podpisanie wniosku przez Klienta i przesłanie do StartUpLeasing.pl
    2. Weryfikacja wniosku w StartUpLeasing.pl
    3. Podpisanie umowy
    4. Wpłata udziału własnego przez Klienta
    5. Rejestracja i ubezpieczenie przedmiotu przez StartUpLeasing.pl
    6. Wydanie przedmiotu Klientowi
  • Właścicielem przedmiotu leasingu jest Finansujący (Leasingodawca), natomiast Korzystający jest użytkownikiem przedmiotu.

  • Tak, istnieje możliwość przedterminowego zakończenia umowy.

  • Dodatkowe opłaty poza ratą leasingową to koszty związane z rejestracją (pojazdy) oraz ubezpieczeniem przedmiotu.

  • Każdy leasingowany przedmiot podlega ubezpieczeniu majątkowemu lub casco.  Istnieje możliwość ubezpieczenia przedmiotu przez firmę leasingową lub we własnym zakresie.

  • W przypadku leasingu operacyjnego – Finansujący.

    W przypadku leasingu finansowego – Korzystający.

  • Od roku do 7 lat w zależności od przedmiotu.

  • Tak. Gwarantujemy kompleksową obsługę w siedzibie Klienta.

  • Tak, mamy możliwość obniżenia kosztu dwóch kolejnych rat z tytułu szkody.

  • Tak.

  • Tak, udzielamy leasingu  w walucie Euro firmom, które generują przychody również w tej walucie.

  • Doradca jest do Państwa dyspozycji przez cały okres trwania umowy. W wielu przypadkach doradzamy Klientom również po zakończeniu umowy.

  • Kosztem uzyskania przychodów dla Korzystającego są:

    • w przypadku leasingu operacyjnego – wszystkie raty netto oraz opłata wstępna
    • w przypadku leasingu finansowego – część odsetkowa rat leasingowych i amortyzacja przedmiotu
  • Od roku nawet do 10 lat.

  • Dla kredytu minimalny okres prowadzenia działalności wynosi 3 miesiące, natomiast pożyczka jest dostępna od pierwszego dnia działalności

     

    1. Przygotowanie transakcji oraz weryfikacja Klienta
    2. Podpisanie umowy
    3. Uruchomienie kredytu
  • Tak.

© 2019 CREDIT & LEASE POLSKA Sp. z o.o. ul. Raciborska 54/1B, 44-200 Rybnik - Wszelkie prawa zastrzeżone
Script logo design:grafiqa.pl
Strefa Dostawcy
Up